Copyright © 2000-2017   Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Kochanowskiego w Nowym Sączu

Oddział przedszkolny

Czas na bajkę "Martusia jest zakochana"

Utworzono: środa, 21, czerwiec 2017
Marta Jarząb

"Martusia od wczoraj dziwnie się zachowuje.Chodzi po domu  zamyślona, tuląc w ramionach Gufiego..."

Wszyscy jesteśmy otwarci na poznanie nowych przyjaciół - dobrze mieć przyjaciela. Czy spełniły się oczekiwania Martusi?

Czytającym bajkę była p. Renata Łukasik. Na zakończenie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie. Był to bardzo mile spędzony czas.

Wycieczka do Stróż

Utworzono: środa, 14, czerwiec 2017
Marta Jarząb

Czytaj więcej..."Hej wycieczka, hej przygoda, wyruszamy. A z nami dobry humor i pogoda ładna"

Wyruszyliśmy na wycieczkę. Autokar zawiózł nas do Stróż. Po drodze podziwialiśmy piękne widoki, śliczne zielone wzgórza, pasące się koniki i krówki.

Na miejscu czekało nas mnóstwo atrakcji: zwiedzanie skansenu i muzeum z przewodnikiem, rekreacyjna przejażdżka wozem konnym po okolicy, jazda wierzchem, "Co jest grane w zagrodzie", czyli wizyta z gospodarzem u zwierząt, degustacja miodów na ciastkach piernikowych.

Na koniec zjedliśmy pyszności z naszych plecaków i wyruszyliśmy w drogę powrotną do naszych rodziców.

Witamy cię wiosenko

Utworzono: środa, 29, marzec 2017
Marta Jarząb

"Na promyczku słońca, tuż po pierwszej burzy, przyszła wiosna z dalekiej podróży..."

W dniu 21 marca dzieci z oddziałów przedszkolnych piosenkami i wierszem powitały wiosnę, a kwiaty jak widać od razu pięknie zakwitły. W dobrych nastrojach i pięknie przebrane w wiosenne stroje, barwnym korowodem maszerowały ulicami naszego miasta. Wiosenne słońce przygrzewało  i oświetlało twarze uczestników korowodu. Powitanie wiosny było też okazją do promowania szkoły w środowisku lokalnym.

W karnawale same bale

Utworzono: piątek, 17, luty 2017
Marta Jarząb

Dziś w przedszkolu śmiech i tańce z wodzirejem mamy bal. Przyszły różne przebierańce  z przystrojonych pięknie sal. Wszyscy razem już tańcują, paź z królową, z kotem mysz, w rytm muzyki podskakują pszczółka Kasia, rycerz Krzyś.

Czytaj więcej...

Zaśpiewajmy kolędę Jezusowi dziś...

Utworzono: środa, 11, styczeń 2017
Marta Jarząb

"A kiedy pierwsza gwiazdka w noc Wigilijną zaświeci, niech wszystkie łzy tego świata zamienią się w miliardy kropel szczęścia...."

Okres Świąt Bożego Narodzenia to szczególny czas. Czas śpiewania kolęd, składania życzeń, radosnych spotkań, wręczania prezentów. Magia Świąt dotarła do oddziałów przedszkolnych.